Ako zabezpečiť zrozumiteľnosť komunikácie cez ochranné prepážky?
Situácia súvisiaca s Koronavírusom prinútila mnohé firmy prejsť do iného – zväčša núdzového pracovného režimu. Veľa zamestnancov zostalo doma na homeoffice. Stále je však veľa povolaní, ktoré sa na diaľku vykonávať nedajú a vyžadujú si priamy kontakt a komunikáciu so zákazníkmi. Ide najmä o lekárne, predaj v maloobchode, pošty, banky, klientské centrá alebo prvý kontakt v nemocniciach. Osobné ochranné prostriedky sa stali samozrejmosťou, ale tie neriešia všetky vzniknuté situácie a nechránia na sto percent.
Ochranná prepážka zo skla alebo plexiskla mávala často otvory určené na komunikáciu. Keď však cez tieto otvory prechádza zvuk, znamená to, že nimi prechádza isté množstvo vzduchu medzi oboma stranami. Tento vzduch môže obsahovať kvapôčky s infekciou a potenciálne tak môže nakaziť zamestnanca a následne ďalších klientov. Dnešné prepášky už z tohoto dôvodu otvory na komunikáciu nemajú a výrazne sa reto znižuje prestup zvukového vlnenia a tým aj počuteľnosť a zrozumiteľnosť hovoreného slova. Riešením tohto problému je jednoduchá obojsmerná elektronická komunikácia - tzv. interkom.
V našej ponuke máme viacero možných riešení pre obojstrannú komunikáciu cez prepážku od britskej spoločnosti Contacta Inc., ktoré spĺňajú bezpečnostné štandardy a zabezpečia jasnú a zrozumiteľnú komunikáciu cez nepriepustné bezpečnostné sklo prepážky dokonca aj pre osoby so sluchovým postihnutím používajúcich načúvacie zariadenia s telecievkou, čím sa efektivita použitia ešte výrazne rozširuje. Takto ostanú vaši zamestnanci aj klienti v bezpečí nielen pri hrozbe nákazy Covid-19, ale aj pri každoročných chrípkových obdobiach, prípadne pred neželanými agresormi a zároveň zmiernite každodenné starosti hendikepovaných zákazníkov.
Chcete sa dozvedieť viac o interkome pre ochranné prepážky alebo o zlepšení komunikácie s nepočujúcimi? Kontaktujte nás!